ökad service

Fem sadelinpassare som arbetar heltid med att passa in sadlar hela dagarna, kräver viss organisation. De åker till olika orter i mellansverige och träffar så många olika kunder och deras hästar. Det gäller att lasta bussen med rätt sadlar inför en inpassning. Platser, tider och som sagt sadlar måste has full koll på. För nu drygt ett år sedan gick vi över till att ni får ringa på speciellla telefontider för att boka tid. Detta för att ni ska få prata direkt med en sadelinpassare och att de har möjlighet att lägga upp tider och planering på rätt sätt.

Detta är något som har blivit uppskattat och att vi är ännu bättre på att utnyttja våra resurser och på så sätt kan jobba ännu bättre gentemot er - våra kunder.
Nu tar vi ytterligare ett steg framåt. Att ni kan boka online. Sitta hemma vid datorn och kolla in platser och tider. Allt för att underlätta. Bakom kulisserna använder vi nu även det här bokningssystemet som vårt interna. Allas bokningar hamnar där. Det blir lättöverskådligt och planeringen går ännu lättare. Tidigare har vi haft ett "pärmsystem" som vi skrivet i. Dess tid är nu ute. Allt finns i datorn. Alla sadelinpassare kommer åt kalenderna vartän de är via "padda" eller telefonen.

Det vi nu längre inte gör är att boka tider via säljarna i butiken. Det är idag två skilda avdelningar, butiken och sadelinpassarna. Ungefär som i vilket annat företag som helst, tex konsturktions- och ekonomiavdelningen.
Självklart ska ni kunder ha kontakt med dem som jobbar med den tjänsten ni vill ha. Vi gör detta för er skull - för att vi vill kunna ge allra bästa service.

Etiketter: sadelinpassning